سوالات متداول

 علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟

مرسولاتی که به دلایـلی مانند نقص نشانی، نقل مکان و یا عـدم پاسخگویی گیرنده یا مخدوش شدن آدرس، امکان تحـویلشان به گیرنده وجود ندارد، به فرستنده عودت داده میشوند

 ساعت و روزهای کاری نمایندگی‌های پودو چگونه است؟        

کلیه نمایندگی‌های تـهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال می‌باشند همچنین نـمایندگی‌های شهرستان، در تـمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند.

  فرایند تغییر آدرس گیرنده چگونه است؟  

برای تغییر آدرس گیرنده، فرستنده باید درخواست خود مبنی بر تغییر آدرس را به شعبه مبدا ابلاغ کند. پس از آن هماهنگی‌های لازم تغییر آدرس صورت می‌گیرد .

 فرایند مربوط به عودت بار چگونه است؟

برای درخواست عودت بار، فرستنده باید درخواست عودت خود را به شعبه مبدا ابلاغ کند. گیرنده امکان عودت بار را ندارد.

 فرایند رهگیری مرسولات پودو به چه صورت است؟

مشتریان می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت سپار،درگاه رهگیری بسته و یا تماس با شماره 09216086299 مرسولات خود را رهگیری کنند.

 نحوه عقد قرارداد و همکاری‌های متقابل با سازمان پودو چگونه است؟

افرادی که علاقمند به همکاری با پودو هستند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 09216086299 یا مراجعه به وب‌سایت سپار از شرایط عقد قرارداد با سازمان مطلع شوند.

 چه مواردی را نمیتوانم با پودو ارسال کنم ؟

کاربران حق ندارند اشیاء غیرمجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء و ادواتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست را ارسال کنند

ارسال بسته چگونه انجام می شود ؟

اگر قصد ارسال بسته یا پاکت یا اجناس سنگین را به مقصد مورد نظر دارید می توانید از”ارسال بسته”استفاده کنید

اجاره ناوگان چگونه انجام می شود ؟

اگر برای کار های روزمره یا ارسال مرسوله خود به موتور یا وانت در اختیار نیاز دارید می توانید از “اجاره ناوگان “استفاده کنید.